Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
  1. Czy za mocna ładowarka zepsuje baterię ?
    Nie ma takiej możliwości. Wewnątrz każdego smartfona jest specjalny układ nadzorujący ładowanie i to jego ustawienia decydują o tym, jaki pobór energii ma dana bateria. Telefon nie pobierze więcej energii, niż może. Lepiej mieć ładowarkę mocniejszą, niż za słabą . Zbyt słaby zasilanie może skutkować nagrzewaniem się telefonu i szybszym zużyciem baterii.

  2. Dlaczego transparentne futerały żółkną?
    Żółknięcie przezroczystych futerałów jest spowodowane brakiem barwnika zastosowanego silikonu. Barwnik, poza nadaniem koloru, odpowiada też za odbijanie promieni słonecznych i niwelowanie wpływu czynników zewnętrznych na produkt. Transparentne futerały „pracują” przez cały okres ich używania, przyjmując wpływ takich czynników jak np.; promienie słoneczne, kontakt z potem, kurzem i makijażem.

  3. Dlaczego kable przestają działać ?
    Poza widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi, kable usb mogą się po prostu zużywać. Każdy kabel jest testowany i określana jest szacowana ilość podłączeń. Przewody mogą więc się zużywać, wyrabiać, czy ulegać wytarciom. Jest to zupełnie normalny proces, a trwałość kabla usb jest bezpośrednio zależna od jakości użytych do jego wykonania materiałów.

  4. Co znaczy komunikat „akcesorium nieobsługiwane” w urządzeniach Apple?
    Pojawienie się tego komunikatu lub innych komunikatów o podobnym brzmieniu na telefonie iPhone, iPadzie lub iPodzie touch może mieć kilka przyczyn;
    Akcesorium jest wadliwe, uszkodzone lub nie jest certyfikowane przez firmę Apple. Akcesorium nie jest obsługiwane przez dane urządzenie.
    Urządzenie z systemem iOS ma zabrudzone lub uszkodzone złącze.
    Najczęstszą przyczyną pojawienia się takiego komunikatu jest pojawienie się aktualizacji systemu iOs. Problem pojawia się zazwyczaj w przypadku niecertyfikowanych i budżetowych wesji kabli lightning.

  5. Co to znaczy „szybkie ładowanie” ?
    Szybkie ładownie to nowoczesna technologią, która umożliwia naładowanie baterii telefonu nawet o 75% szybciej, niż miało to miejsce do tej pory. Od klasycznego ładowania różnią je zastosowane napięcie i natężenie przepływu prądu. W tym wypadku standardami są: 5V/2.5 A, 9V/2A, 12V/1.5A. Są to wartości szacunkowe.

  6. Czy ładowarka Fast Charge/Quick Charge zepsuje mój telefon?
    Jeżeli telefon obsługuje technologię Fast Charge/Quick Charge, to zastosowanie takiej ładowarki w żaden sposób nie uszkodzi naszego smartfona. Jeśli natomiast telefon nie jest wyposażony w szybkie ładowanie, ale może pracować na mocy ok. 2A, to również się nie uszkodzi. Nie jest wskazane używanie takiej ładowarki do klasycznych modeli i starszych wersji smartfonów.

  7. Jakie wady szkła hartowanego podlegają reklamacji?
    Reklamacji szkła hartowanego podlegają wszelkiego rodzaju uszkodzenia transportowe ; pęknięcia lub uszczerbki, przy zachowaniu nienaruszonej folii zabezpieczającej. Ponad to, reklamować można fabryczne uszczerbki po wewnętrznej warstwie szkła, niewidoczne przed zdjęcie folii, a udokumentowane wyraźnym zdjęciem.

  8. Dlaczego nie można reklamować zbitego szkła hartowanego?
    Zbicie szkła hartowanego, po założeniu go na ekran smartfona jest traktowane jako uszkodzenie mechaniczne. A takie reklamacji nie podlegają.
    Nie ma żadnych ram czasowych, ani wytrzymałościowych, które gwarantowałyby odporność szkła.

  9. Jak wygląda procedura reklamacji ?
    Procedura reklamacji produktu została opisana w zakładce Pomoc, w punkcie Reklamacje.

  10. Czy baterie trzeba formatować/formować?
    Konieczność formatowania baterii, czy też jej brak, jest zależna od rodzaju zastosowanych w akumulatorze ogniw. Ogniwa polimerowe i litowo-polimerowe formowaniu nie podlegają. Kwestia ogniw litowo-jonowych jest dyskusyjna. Jeśli jednak producent baterii zaleca formatowanie, należy je wykonać.
    Prawidłowe formatowanie nowej baterii to jej rozładowanie do zera i podłączenie wyłączonego telefonu do ładowarki na 8 do 12 godzin. Taki proces należy powtórzyć co najmniej trzykrotnie.
    Dopiero po formowaniu ogniwa litowo-jonowe tracą tzw. efekt pamięci.

  11. Co to jest szkło NANO?
    Szło NANO jest to technologia wykonania szkła hartowanego, oparta na podklejeniu cienkiej warstwy szkła (ok 1,67 mm), o twardości 9H do cienkiej folii poliwęglanowej. Taki produkt jest idealny do ekranów wykonanych w technologii 2.5D. Doginając się do delikatnych zaokrągleń, nie pozostawia brzydkich poświat i śladów na brzegach. Przed zarysowaniem chroni tak samo mocno, jak klasyczne szkło hartowane, jednak ze względu na mniejszą, niż standardowa grubość, jego ochrona podczas upadku smartfona jest mniejsza.

  12. Czym się różnią się od siebie szkła hartowane i dlaczego mają różne ceny?
    Szkła hartowane, pomimo tego że często, na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie, różnią się od siebie jakością użytych komponentów, oraz jakością wykonania.
    Im wyższa cena szkła, tym wyższa jego; trwałość, przejrzystość, dopasowanie, czy dokładność w profilowaniu brzegów. Dodatkowo, nie bez znaczenia jest również jakość służących do zamocowania szkła; warstwy antystatycznej lub mokrego kleju.
    Znacznie większe różnice w cenach można zauważyć przy zakupie szkieł do zaokrąglonych ekranów typu 2.5D lub Edge. Tutaj znaczenie mają również warstwa i jakość użytego kleju, oraz szerokość i dopasowanie szkła.
    Szkła klejone po całości, zakrywające ekran wraz z brzegami, ale dające możliwość noszenia futerału będą droższe o tych klasycznych i zwykłych, klejonych po brzegach.
    Zdecydowanie jednak równią się jakością, trwałością oraz dopasowaniem.

  1. Jak długo będę czekać na paczkę?
    Dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na przesyłkę był możliwie najkrótszy.
    Zamówienie jest przygotowane do wysyłki najpóźniej następnego dnia roboczego po jego złożeniu.
    Jednakże realizacja zamówienia jest zależna od kilku czynników:
    - prawidłowego wypełnienia danych na formularzu zamówienia,
    - wybranego rodzaju płatności,
    - dnia i godziny złożonego zamówienia,
    - rodzaju przewoźnika (kurier , Poczta Polska),
    i może wahać się od jednego do około 5 dni roboczych.

  2. Jakie produkty mogę zwrócić w ciągu 14 dni?
    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, Klient dokonujący zakupu na odległość, ma prawo w ciągu 14dni zwykłych, zwrócić sprzedawcy zakupiony produkt.
    Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia, oraz być zapakowany w oryginalne opakowanie. Musi zatem nadawać się do ponownej sprzedaży.
    Niezależnie od czasu, nie ma możliwości zwrotu produktów brudnych, porysowanych, czy ze zdjętymi zabezpieczeniami, jeśli takowe posiadają.

  3. Ładowanie indykcyjne, czy co ?
    Ładowanie indukcyjne to najnowsza technologia służąca do naładowania każdego smartfona. Zwłaszcza, że większość z nich jest już wyposażona w taką możliwość. A jeśli nie jest, z łatwością możemy posłużyć się specjalnym adapterem,wpinanym do gniazda ładowania i umieszczanym pod futerałem.

    W żaden sposób nie wypływa to negatywnie na działanie smartfona, oraz żywotność jego baterii.

    Ładowarka indukcyjna jest wyposażona w specjalny przetwornik i cewkę/cewki, które płynący przez kabel prąd, zamieniają w pole elektromagnetyczne. Dzięki temu możemy ładować telefon bezprzewodowo nawet z zachowaniem ok 6 mm odległości (futerały nie przeszkadzają!).
    Ważne jest, aby taka ładowarka była dobrej jakości i została podłączona do mocnej ładowarki sieciowej ( aby zapewnić sprawne ładowanie – min.2 A).
    Używając ładowarki indykcyjnej ograniczamy wpinanie i wypinanie kabla, dzięki czemu oszczędzamy zużycie gniazda ładowania.

  • Wysyłka 24h

    Co to dla nas znaczy? Jeśli widzisz, że coś jest dostępne, to może do Ciebie wyjechać jeszcze dziś.
    Wybierz tylko sposób zapłaty, dostawy i sprawdź, czy jest dzień roboczy i czy nie minęła godzina 15.00.  :)

  • Zwrot 14 dni

    Masz prawo odesłać nam każdy zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni produkt.
    Zanim jednak spakujesz paczkę, zajrzyj proszę do zakładki o zasadach zwrotu i wymianie towarów. 

  • Stała cena wysyłki

    Pamiętaj proszę, że koszt wysyłki, to nie tylko koszt kurierski. To też nasz czas i bezpieczne zapakowanie.
    Wszystkie nasze paczki wozi DPD i niezależnie od ich wagi, cena dostawy jest stała :
    10 zł przy przedpłacie na konto,
    13 zł przy płatności kurierowi za pobraniem. 

  • 98% zadowolonych klientów

    Jeszcze się taki nie urodził , co by wszystkim dogodził. Chociaż, „robim, co możem” , to zawsze może być lepiej. Jeśli chcesz nam coś przekazać, pisz śmiało! Odwdzięczamy się za dobre pomysły.

  • 10 zł na zakupy

    Za co? Za zapisanie się do newslettera. Taki bon możesz wykorzystać w dowolnym momencie; do pierwszych, lub kolejnych zakupów.
    Jedyny warunek to zamówienie o wartości min 100 zł.